Fel Robin ut ur Idol...

Tragiskt men sant.

Rock-Robin får vi tyvärr inte höra mer under Idol-tävlingen.
Däremot får vi se den stela och tråkiga och totalt uttryckslösa Robin...

Huvudsaken är dock att Kevin är kvar.
Han måste verkligen vinna det här.
Som vanligt levererar han ett väldigt bra framförande och hans sång är ALLTID suverän.

Soul som var temat i fredags är inte lätt.
Anna valde den absolut svåraste låten (och ja, jag sa det direkt hon började sjunga och tog inte den kommentaren från vad en i juryn sa efteråt).
Hon gjorde den rätt okej, men långt ifrån toppenbra.
Jag skulle inte ens våga mig på att försöka sjunga den låten, så modig var hon i alla fall.

Alice sjöng bra, men fraserade så konstigt.
Korthuggna fraser.
I mina öron lät det i alla fall inte så bra.

Johan är Johan.
Han är redan en tonårs-Idol och lär knappast behöva vinna den här tävlingen.
Soul är inte hans grej, men han lär sig mer och mer vad gäller sång varje vecka.
Kanske han kan hålla kurs med tråk-Robin om hur man når publiken på scen?

Duetterna var absolut det roligaste med hela fredagens sändning!!!
Toppenunderhållning!
Robin & Johans var roligast!
Man blev glad och trallade glatt med!
I alla fall jag...

Vad tyckte ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0