Halloweenhelgen över!

Årets Halloween-fest hölls hos Pernilla & Patrik.
Tackar och bockar (speciellt för varma mackorna, har nu insett att man SKA ha senap på!)!

Vi passade också på att fira 20-åringen Tina med allsång, kort och paketutdelning.
Senare nere på dansen blev hon uppropad av bandet Zlips och ALLA fick sjunga för henne (och några andra som också fyllde/fyllt år).
Hon tyckte såklart det var JÄTTEPINSAMT - så det kändes väldigt lyckat!
He he...

Eftersom jag inte hade någon kamera med har jag "stulit" några bilder:
   
Tidigare år har vi alltid varit utklädda till diverse hemska saker.
I år tänkte vi köra på det "goda temat".
Därav jag som katolsk präst, Conan som munk & Mannen som nunna.

Lucas kompletterade perfekt genom att vara Jesus.
Ha ha ha ha...

Nästa års Halloweenmiddag & fest blir hos Annika!
Det är bara att ni bokar in det i kalendern redan nu!

När ni ändå har kalendern framme så bokar ni in nyår också!
Bestämde med grannen Anja att vi skulle hålla till i baren hos henne.
Utklädning?
Självfallet!
Tema?
Vilda Western!!!!!
IIIIIhaaaaa....
(Ett tema som inte torde vara svårt för någon att hitta kläder/grejor till.)
Jag ska förbereda en låtlista med passande Western-musik också (tips mottages tacksamt).

På lördagen (efter välbehövlig vila efter allt Rockbandspelande hemma hos oss ändå fram tills morgonkvisten),
körde jag och Tina igång med Halloweenradiosändningen.
Gick över förväntan faktiskt!
Tack till alla som lyssnade! (Vi spelade in den och en repris kommer att sändas någon kväll framöver.)
Vi hade himla kul samtidigt!!

På söndagen kom Dottern hem (från att ha varit hos mormor & morfar hela helgen),
för att åka vidare med Mannen till Lycksele på barnkalas.
Jag & Tina gjorde myspys (tände ljus, laddade upp med snacks & dricka med massor av is i),
slängde oss i sofforna och såg True Blood.
Såååå bra den serien är!!
Om ni inte har sett den så är det ett något ni bara MÅSTE SE!
Titelmelodin spelade vi på Halloweenradion och den är supercool.


Och som ett extra plus på helgen fick vi veta att Lucas & Lars köpt hus här!
Kan det bli bättre?
Nope!

Toppenhelg rakt igenom.
Idag är det måndag och vardagen är tillbaka...
Men bara en tanke tillbaka till allt roligt som hänt under helgen gör det så mycket lättare!

Hoppas ni också hade en toppenhelg!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Klart det ska vara senap på! :-)



Blev Tina uppropad på scen?! Det missade jag helt och hållet, undrar just var jag sprang runt då..?



Vilken tur att ni kunde gå vidare till er sedan när vi ballade ur här! ;-)

2008-11-03 @ 17:22:35
URL: http://prude.bilddagboken.se
Postat av: Mötley Annika

Ja men så kul att Lucas och Lars återvänder... och hell yeah att vi ska ha festen hos mej nästa år whhoohoo !

2008-11-03 @ 18:54:42
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Jepp riktigt trevlig helg!

Imorgonbitti åker vi, kommer med Frodo innan, är du vaken så lucas kan säga hejdå eller?

vi kvart i 8/8 nångång...?!

2008-11-03 @ 21:22:21
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja jösses vilken helg. Men kul har vi haft! :)

2008-11-04 @ 11:01:04
URL: http://tinytinagoes.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ja, otroligt lite kort tog jag! Efter en sådan här fest brukar jag ju ha tagit typ 200 kort. Jag förstår inte vad jag sysslade med?!

2008-11-04 @ 16:15:41
URL: http://prude.bilddagboken.se
Postat av: Lizaloop

Så bra att vovven sköter sig fint, mmm det där med voffandet, han tror att det kommer så mkt folk ibland, men man behöver inte vara orolig för att någon skall ta sig obemärkt in!

2008-11-05 @ 09:24:11
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: lizaloop

hehe titta här



http://halloween.blogg.se/?tmp=05091649

2008-11-05 @ 09:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0