Kan inte låta bli!

Att blogga om Idol - innan omröstningen...

Som vanligt så ÄGER ju Kevin.
Han måste bara få vara kvar och VINNA!

Att sedan juryn gnäller på att han hade för mycket vibrato och däremot prisade Anna när hon VIBRATO-SLAKTADE låten "Somewhere over the rainbow" går helt över mitt förstånd!

Men det kanske är så att Kevin är bäst och de måste hitta något att påpeka som gör att han kan bli perfekt?

Ja, det tror jag i alla fall.

I övrigt så är det oundvikligt att jämföra tjejerna som är kvar.
Alice hade kanske inte sin bästa kväll, men jag tyckte hon sjöng och hade bättre känsla än "torra" Anna.
Dessutom har Alice utvecklats flera hundra procent sedan starten av tävlingen!
Anna står och låter (och ser ut) som hon gjorde i början av tävlingen.

Jag håller tummarna att Alice är kvar till nästa vecka.
Den LILLA tjejen med så mycket sångröst och uttryck!

Tråk-Robin har "hottat" upp sig lite ikväll!
Yay!!!!
Tyvärr är det för lite.
Men Anna var faktiskt tråkigare än honom ikväll så hon får överta tråk-priset.

Johan....
Ja, inga trumhinnor krossade denna gång!
Hurra, hurra, hurra!

Vilken härlig brorsa han verkar ha!
Tillsammans är de nog en oslagbar duo!

Andra låten Johan sjöng passade honom verkligen bra, men jag saknade också den där otroliga scen-närvaron som han normalt brukar leverera.
Men vi kan ju fira att han höll tonen bättre än någonsin! ;-)

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

Oj jag missade idol igen måste kolla vem som åkte ut ...

2008-11-22 @ 11:09:20
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Jag är glad att anna åkte..

håller oxå på kevin han är oslagbar!

2008-11-22 @ 17:42:41
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hoppas Alexandra hängde med i mitt svammel, jag fattade verkligen inte vad hon pratade om för kalender :-D Den är alltså köpt på barnens hus och innehåller tydligen 3 djur och lite andra småpryttlar. Kostar 199:-..

2008-11-27 @ 20:17:44
URL: http://prude.bilddagboken.se
Postat av: Monkan

Tack gumman!

Ja vi borde höras någondag! helt klart.. Har lagt till dej på msn. Får hoppas jag får lite lugn nu snart så jag hinner sitta framför datorn och prata med vänner. :)

Och middag hos Krille skulle vara nice, vilken dag som hellst funkar bra. bara jag bokar in det så jag inte tar några kunder den dagen :)

kul att ni kommer ner snart, ska bli härligt att träffas igen.

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM tack för att du finns o bryr dej

2008-11-27 @ 21:31:46
URL: http://rowena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0