Om ni inte visste det så är det FREDAG idag!

Ja, det var ett tag sedan jag bloggade men det har varit fullt upp...

Förra helgen julstädade och julpyntade vi.
Pust.

Men skönt att det är gjort.
Och ja, hos oss är det allt eller inget.
Allt åkte fram, t o m julgranen.

Priscilla tycker det är himla praktiskt med ett klätterträd inomhus.
Har tappat räkningen på hur många gånger hon försökt klättra upp i granen...

Nästa år kanske hon är van med den och vi kan använda glaskulor igen.
Förhoppningsvis, men det ser inte lovande ut.

I övrigt så har det varit fullt sjå hela veckan med diverse grejor.

Ikväll ska vi bli bjudna på palestinsk mat hos Nettan & Putte.
Ska bli spännande!
Sedan är det Idol och så har Mannen teamup med guilden.

Imorrn är det shopping i Umeå som gäller.
Avslutning blir Stjärnor på is, men det är tveksamt att vi orkar hålla ögonen öppna efter den där förhatliga shoppingturen.
Jag gruvar redan för den.
Usch vad jag hatar shopping...
I alla fall när det är mer än EN affär man måste på.

Söndag är det första advent.
Då blir det pepparkaksbak.
Vi ska försöka göra pepparkakshus modell skidstuga med gubbar som åker skidor (Dotterns idé).
Får väl lägga upp en bild så ni får se hur pass bra resp dåligt det gick att åstadkomma, he he...
Det är skyltsöndag då också, så vi lär väl "he oss ut" en stund i alla fall.

Förra veckans roligaste ord från menyskrivningen:

"Flaxfilé"
En filé som ger tur kanske? Ha ha ha ha...

"Nazi goreng"
En maträtt för nazister?
Oj, Sverigedemokraternas framfart har t o m satt sina spår bland maträtterna,
eller är ingrediensen nazister?

Ha en bra fredag!!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Trevligt med julshopping...haha eller?

Det är ju ett nödvändigt ont, ibland är det ju roligt att springa i affärer som i går inordmaling där man inte varit i nån affär tidigare.

Förra årets umeå resan var ju helt okej, det var väl då vi åt varmkorv i bilen på ersboda va!;)

Nog för att vi var LESS innan vi åkte hem, men vi fick ju mycket gjort tack vare dina "små" listor haha!

Lycka till imorgon!

Själv ska jag sätta mig ner och skriva upp allt jag handlat till alla igår oxå, och se vilka som är kvar att handla till så man får någon ordning på det hela!

Det brukar ju vara så att vissa är så lätta att handla till å helt plödsligt har man köpt en MASSA till den/dom och inget till de man skulle behöva handla åt :-0

Jaja...vad jag babblar...

Flaxfilé vore inte så tokigt, hellre än laxfilé för min del då!

Å förresten..jag har inte babblat klart än verkar det som...vet du vad..

Lars kommer i helgen OXÅ...så då måste du/ni ju följa med ner en sväng och titta på huset deras.

jaja...hejdå.... :)

2008-11-28 @ 10:05:47
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Hur kan du och jag vara kompisar?? Shopping som är SÅ roligt!!!!

2008-11-28 @ 12:57:32
Postat av: Mötley Annika

Hehe klart jag vet att det e FREDAG ...lycka till imorrn....

2008-11-28 @ 15:14:59
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: Lucas

LÅÅÅNGfredag! Dags för uppdatering eller blir det fredag hela veckan fredag hela veckan fredag hela veckan låååång!?

2008-12-02 @ 22:51:49
URL: http://lucas1962.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0