Förra veckan & helgen...

Förra veckan var det fullt upp.
Mannen gick på sitt kvällspass redan på måndag eftermiddag,
så allt som skulle göras hemma hamnade på min lott...
MASSOR av tvätt bl a....
Spenderade också MÅNGA timmar i tfn,
för att uppdateras om allt spännande som hänt.

Sedan var det Dotterns första vecka i skolan.
Spännande tyckte hon & som väntat gick det toppenbra!
Hon hann ikapp allt det som de hade gjort veckan innan.
Hon älskade att åka skolbuss också.

Men med skolstart innebär det en massa förberedelser av grejor & blanketter att fylla i...
Tror jag har koll på det mesta nu.
Tyvärr så är Dottern förkyld nu (kanske inte så konstigt när man haft 40 graders värme i två veckor och kommer hem till det kyliga Sverige...), och missar några fler skoldagar...
Förhoppningsvis tillfrisknar hon fort, det brukar hon i alla fall göra.

Två kvällar spenderade jag såklart med guilden/alliansen i Guild Wars.
Den ny alliansen är toppenbra!
Alla personer är verkligen hur trevliga och roliga som helst.
Medans man spelar så håller man på att skratta ihjäl sig åt skämt och diverse annat på vent/teamspeak!

På fredagskvällen förärades jag, Annika & Dottern (Mannen joinade också när han kom hem från jobbet) av besök av min systerson Tommy!
Snacka om stjärnskott, ha ha ha...
Han rockade fett på alla instrument i Rockband OCH sång!

Hans lillasyster Tina och hennes kompis Angelica var också med.
Tror vi skrämde den stackars kompisen, men hon kämpade på tappert.


Tydligen var det min turkväll för jag lyckades få 100 % på trummor!
Visserligen endast på svårighetsgrad Easy, men ändå...
Det är så lätt att få en eller två noter fel.

Under lördagen fick Tommy köra lite CSS till Dotterns stora glädje.
Blev kurragömma och kittlings-lekar också...
(Behöver jag nämna att Dottern är STÖRTFÖRTJUST i honom?)

Jag & Annika stod för matlagningen.
Vi fixade potatisgratäng & fläskfilé till middag.
Såååå gott!
Rockar även som kockar! Ha ha ha...

Såklart blev det fortsättningsvis också en massa Rockband under resten av helgen.
(Utom en del av lördagskvällen som jag lovat att spendera med "Lys" a.k.a. Miroslav i GW.)
Jag & Annika lyckades under helgen med konststycket att köra igenom
alla låtar på andra skivan (färre men bättre låtar på den) på svårighetsgrad Medium!

Ja, det var en rapport som heter duga!

Nu är det dushen som hägrar (och en tvättmaskinsomgång till) innan våra tårt-besökare kommer!

Ha en rockande bra måndag!
He he he...

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

Rock n roll så kul & mysigt det varit . Tack för en kanon helg ... 100 % på trummor mmm jag fick ju 99 % så nån dag ska nog jag oxå lyckas...

2008-09-08 @ 13:14:39
URL: http://motleycrue.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Du får hälsa och gratta mamma från mig!!

2008-09-08 @ 17:14:37
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0