Fredag!

Jamen så var det fredag igen då!
Vad veckan går fort!

Nu ska vi till Nettan för att dricka lite kaffe och hämta de roliga sakerna vi beställde på sexpartyt!
Ha ha ha ha...
Så roligt!

Sen bjuder Annika på middag - LASAGNE!
Mmmmmm...

Kvällen ska spenderas med guilden för Mannen står för fredags-eventet denna vecka.
Vi ska testa en ny build i Domain of Anguish.
Jag har varit duktig och förberett både min Assassin & Paragon (för att underlätta hosättningen av laget) så vi får se vilken av dem jag får spela.

I guilden händer det massor nu.
Vi har gått med i en allians som är jättebra!
Trevliga människor & välorganiserat spelande med events flera ggr per vecka!
Nu vill dessutom en annan guild slå ihop sig med våran,
så då blir vi ännu fler!

I helgen ska vi beställa utklädningskläderna inför Halloween!
Ni kommer väl ihåg att komma på Halloweendansen i Hällnäs?

Kommentarer
Postat av: Tina

Klart jag kommer på Halloween :)

Jag får väl sova i "min" säng sen när jag kommer?

Ha en trevlig helg. Kram

2008-09-12 @ 14:44:54
URL: http://tinytinagoes.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

jag blev barnvakt jag av besöket ikväll... ja ja nu har "vi" badat och jag har lagt lillen i soffan och sagt "sov nu" så gick jag till datorn... får väl se om en stund hur det har gått då!

Vi ses imorgon!

2008-09-12 @ 20:50:21
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0