Min fin-bil!

Vill verkligen inte vara min vän längre!

Förra veckan lagade min far kylarläckaget.
(Fyllde på nästan varje dag och ändå blev det tomt eller för lite.)
Var tydligen någon slang som var gammal och sprucken.

Efter den lagningen funkade den bara fint.

Men så idag när jag skulle hämta Dottern på måndagsgruppen så vill den INTE!
Batteriet verkar vara heldött.

Suck... Blir nog bara att köpa ett nytt för vi har laddat det massor med gånger under sommaren.

Turligt nog hade jag kvar telefonnumret till en annan förälder som är med i måndagsgruppen och hon skulle skjutsa hem Dottern.

Men det är så IRRITERANDE!
Bilar (och datorer) SKA bara fungera!
Hela tiden helst!

Ifall de planerar att gå sönder ska de MEDDELA det i förväg.
Helst via mejl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0