Morgans fina lägenhet!

Kom på att jag lovat lägga ut bild på de fina tapeter som jag valde åt Morgan!

Så här fint är det:


Såklart var jag tvungen att hitta gardiner med lite lila i...
Men ljuset in i rummet blev mycket mjukare och varmare då också.

Inte världens bästa bild kanske, men det är en ljus tapet på långväggarna med silverfärgade ränder.
Helt blå tapet på kortväggarna.
Bården är samma blåfärg och med silvermönster.

Gardinstängerna är också i silver såklart!

Blev toppenbra faktiskt!

Under tiden han nu är ute på haven och jobbar så ska hyresvärden tapetsera och måla om i hallen.
Får bli nya bilder på det!

Spännande val av tapet där...
"- Så vågat!" sa hyresvärdens fru när jag berättade hur jag & Morgan hade tänkt.
He he he...

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

ja hahaha så vågat det var! fniss

jag har ju inte sett det live än, vi kanske ska ta nån tur ner till veckan för du har väl nyckel antar jag!

2008-09-22 @ 19:38:40
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0