Vad har hänt sedan sist?

Jo, det har varit kallt.

Turligt nog varade det bara ett par dagar.
När vi hade den här temperaturen var det -30 grader längre ner i byn och vid älven kan jag gissa att det var ännu kallare.

Personligen tycker jag att temperaturen borde hålla sig kring -5 hela vintern.



Såklart har det spelats Rockband en hel del.
Jag var så nöjd över första försöket på den superbra låten "Carry on wayward son".
(Som för övrigt bandet i lördags på Folkan inte kunde spela - meh...)

Min svärfar Torbjörn har testat trumma.

Gick väl kanske inte så lysande direkt, men roligt att han VÅGADE!

Mmm.... Nu är det nog några föräldrar kvar som måste testa...
*HINT till Jalle & Lena bl a*




Sedan var vi på "Julmiddag" i Kamsjön hos mina föräldrar sent i januari.
Där var också min farbror Mats & hans fru Gun samt deras hund Molly.
   

De hade såklart sparat julgranen framme så vi fick dansa ut den.










Dottern hade med sig en kompis och de passade på att väva lite:
 

Mina föräldrars bortskämda katt Boris var med överallt, men var lite rädd för hunden.
 
Katten har en egen special-vattenskål...
Go figure!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0