Nyår!

Efter en lååång sovmorgon (så vi skulle klara av att vara vaken länge) påbörjades förberedelserna.
Elda i baren (hos grannen som snällt nog lånat ut sin partylokal "Baren" kvällen till ära), sätta upp marschaller, ta fram brädspel, installera ljudanläggning m m.

Nyårsmiddagen bestod av plankstek!
Våra middagsgäster var Tina och Denise.

Plankorna blev toppengoda!!

Sedan var det bara att gå till "baren" och invänta gästerna!
Många gäster blev det:

           
Kamini                            Mannen, Yordanka, Tina & Denise
   
Alvin & Junior                     Liza & jag                            Challis & Nettan

     
Putte & Challis                    David & Elin                      

 
Galenpannorna Emlan & Jessica!
Vem är egentligen värst?


Tommy & Lisse
Vem ser mest "gay" ut tycker ni?
Hon med tungan mot tänderna i rosa glitterhatt eller han med sitt sätt att dricka cider?
Ha ha ha ha...

Celebert besök av min syster och Micke:


Dottern var helt koncentrerad på att göra "visitkort" till alla med respektives favoritsymboler, samt förse alla med valfri tatuering. (Här är kort på tatuerings-setet jag berättat om på bloggen tidigare.)

För att göra väntan mindre lång innan raketskjutningen vid tolvslaget,
tog jag med alla barnen ut och tände tomtebloss.
Sådana där jättelånga som brinner länge!
Mycket uppskattat av alla barn samt David!
Ha ha ha ha...

Hårdrocksdiskussion mellan Annika & Stefan?


Duracellkaninen var i full gång (Yordanka):


Och bjöd även på uppvisningsdans (med lite salsa moves):


Annika passade på att vänslas lite med Kamini... Ha ha ha (JAAAA - jag fick med det på bild!!) :-P
 

Mannen hade fullt sjå att agera sheriff och hålla ordning på alla!


Tina höll tydligen på med olagligt pokerspel:


Vet inte riktigt vad Liza höll på med men de roligaste korten för kvällen var faktiskt på henne:
     

Och SE så länge hon höll ut!!!
Otroligt imponerade är vi!!!


Sista bilden för kvällen var denna:
    Skulle ha kunnat säga tack och god natt, men det var morgon då!

Vi hade en toppenkul nyårsafton!

GOTT NYTT ÅR och GOD FORTSÄTTNING till alla som inte kunde vara med!!!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

haha så snygga kort du hade på mig...hihi

ja när jag såg att klockan närmade sig 5 tyckte jag att det var bäst att gå hem..hihi!

2009-01-09 @ 11:47:25
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Mötley Annika

hahaha så snygga bilder...

2009-01-09 @ 14:50:20
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0