Middagsnöje

Igår (torsdag) kom svärföräldrarna på besök efter jobbet.
Väluppfostrade som de är så tog de med middag och bjöd på.

Mannens favoritmat dessutom:
PALT!

Efterrätt blev hjortron & vanlijglass (min favvo).

Idag "bjöd" (läs: lagade) Annika hemgjord pizza!

Goda middagar är inte helt fel att bli bjuden på!

Ikväll kommer Morgan och hans lillebror hit för att vi ska spela lite CSS under helgen.

I morgon (lördag) kommer Liza & Peter samt Lucas på middag och så måste vi såklart se Melodifestivalen!

Ha en toppenhelg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Här har det bloggats friskt idag ser jag, men det var ju verkligen på tiden ;)

2009-03-13 @ 23:37:09
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Lucas

Tack! Ska bli skoj att ses - få mat - se schlager och umgås. Har inte fattat än att jag faktiskt BOR här, tänker hela tiden på att jag ska hälsa på den och den innan jag åker ner igen..

Men men jag KANSKE vänjer mig. Ses ikväll!

2009-03-14 @ 09:04:12
URL: http://lucas1962.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0